مطالب مرتبط:
30 بقعه متبرکه چهارمحال و بختیاری میزبان طرح ضیافت الهی است
چهارمحال و بختیاری مشکل بیکاری دارد
102 دستگاه انواع کارنده به ناوگان مکانیزاسیون چهارمحال و بختیاری اضافه شد
اجرای طرح آرامش بهاری در 30 بقعه متبرکه چهارمحال و بختیاری
فیلم| سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به لردگان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1402 ساعت 21:402024-03-11اقتصادي

کشت بالغ بر 70 درصد از غلات چهارمحال و بختیاری به صورت مکانیزه 


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: از 85 هزار هکتار سطح زیر کشت غلات شامل گندم و جوی دیم و آبی و کلزا، 60 هزار هکتار آن به صورت مکانیزه کشت شده که این سطح بالغ بر 70 درصد از سطح غلات استان است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: از 85 هزار هکتار سطح زیر کشت غلات شامل گندم و جوی دیم و آبی و کلزا، 60 هزار هکتار آن به صورت مکانیزه کشت شده که این سطح بالغ بر 70 درصد از سطح غلات استان است.

سیروس بیک بکان امروز، 21 اسفند ماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در سال جاری 50 دستگاه انواع کارنده شامل خطی کار، ردیف کار، ریز دانه کار و کشت مستقیم از محل خط اعتباری مکانیزاسیون خریداری شده است، اظهار کرد: همچنین 52 دستگاه انواع کارنده از طرح جهش تولید در دیمزارها در سال گذشته و سال جاری به ناوگان مکانیزاسیون استان اضافه شد که این دستگاه ها علاوه بر دستگاه هایی بوده که در سال های گذشته در راستای توسعه کشت مکانیزه زراعت غلات در استان تامین شده است.

وی افزود: از 85 هزار هکتار سطح زیر کشت غلات شامل گندم و جوی دیم و آبی و کلزا، 60 هزار هکتار آن به صورت مکانیزه کشت شده که این سطح بالغ بر 70 درصد از سطح غلات استان است.


برچسب ها: چهارمحال و بختیاری - معاون بهبود تولیدات گیاهی - چهارمحال - سازمان جهاد کشاورزی - بختیاری - جهاد کشاورزی - مکانیزه
آخرین اخبار سرویس:

کشت بالغ بر 70 درصد از غلات چهارمحال و بختیاری به صورت مکانیزه 

کشت بالغ بر 70 درصد از غلات چهارمحال و بختیاری به صورت مکانیزه